План работы педагога сацыяльнага
на І чвэрць 2022/2023 навучальнага года
ВЕРАСЕНЬ |
||||
Накірунак дзейнасці |
Змест дзейнасці |
Тэрміны |
Сацыяльныя партнёры |
Заўвагі |
Прафілактыка і асвета |
Для навучэнцаў: Месячнік па прафілактыцы суіцыдальных паводзін (па асобным плане) |
З-10 |
Класныя кіраўнікі, бацькі |
|
Гутарка “Правы і абавязкі навучэнца. Правілы паводзін у школе” |
2 |
Адміністрацыя |
|
|
Практычны занятак “Состаўленне рэжыму дня школьніка” |
3 |
|
|
|
Круглы стол “Небяспечныя звычкі” |
18 |
|
|
|
Прыцягненне навучэнцаў, якія знаходзяцца ў сацыяльна небяспечным становішчы, з апякунскіх сямей і склонных да асацыяльных паводзін у работу аб’яднанняў па інтарэсах, клубаў |
Першы тыдзень |
Адміністрацыя |
|
|
Пасяджэнне савета прафілактыкі безнагляднасці і правапарушэнняў непаўналетніх |
16 |
Члены савета, класныя кіраўнікі |
|
|
Абнаўленне вугалка прававых ведаў |
Да 30 |
Адміністрацыя |
|
|
Кантроль за наведваннем навучэнцамі школы |
Штодзённа |
Класныя кіраўнікі |
|
|
Для бацькоў:
Наведванне сем’яў навучэнцаў |
На працягу месяца |
Адміністрацыя, класныя кіраўнікі |
|
|
Гутарка з бацькамі “Дапамога школьніку ў навучанні і арганізацыі вольнага часу” |
01 |
Адміністрацыя |
|
|
Састаўленне сацыяльнага пашпарта школы |
На працягу месяца |
Класныя кіраўнікі |
|
|
Дыягнастачнае |
Аналітычная дзейнасць і кантроль Наведванне на даму навучэнцаў, якія знаходзяцца ў сацыяльна небяспечным становішчы, з апякунскіх і шматдзетных семьяў, навучэнцаў 1 і 5 класаў, зноўпрыбыўшых навучэнцаў (абследаванне ўмоў жыцця і выхавання) |
На працягу месяца |
Адміністрацыя, класныя кіраўнікі |
|
Стварэнне адноўленага банка дадзеных па розных катэгорыях сем’яў і навучэнцаў |
Другі тыдзень |
Класныя кіраўнікі |
|
|
Карэкцыйна-развіваючае |
Аказанне сацыяльна-педагагічнай дапамогі навучэнцам, якія адчуваюць цяжкасці ў працэсе адаптацыі да школы |
На працягу месяца |
Класныя кіраўнікі |
|
Кансульціраванне |
Для навучэнцаў: - як павінен выглядаць школьнік; - культура мовы, ненарматыўная лексіка |
На працягу месяца |
|
|
Для бацькоў: -першыя цяжкасці ці як ідзе адаптацыя дзяцей да школы; -фарміраванне жыццесцвярджалых паводзін у дзяцей; |
11 25 |
Бацькі |
|
|
Для педагогаў: - афармленне актаў абследавання ўмоў жыцця і выхавання навучэнцаў; - састаўленне сацыяльных катэгорый і СПХ класа; - ранняе выяўленне сямейнай неблаганадзейнасці |
На працягу месяца |
Класныя кіраўнікі |
|
|
Ахова праў і законных інтарэсаў непаўналетніх |
Ахова правоў і законных інтарэсаў навучэнцаў,якія аказаліся ў цяжкай жыццёвай сітуацыі (педсавет, савет прафілактыцы, КСН, суд, пракуратура і інш.) |
Пры неабходнасці |
|
|
Наведванне сем’яў навучэнцаў на даму, абследаванне ўмоў жыцця і выхавання, аказанне своечасовай сацыяльна-педагагічнай дапамогі, з мэтай ранняй прафілактыцы сямейнай неблаганадзейнасці і сацыяльнага сіроцтва |
На працягу месяца |
Класныя кіраўнікі |
|
|
Індывідуальная работа з сем’ямі, непаўналетнія дзеці ў якіх знаходзяцца ў сацыяльна небяспечным становішчы, па ўстраненні прычын неблаганадзейнасці |
На працягу месяца |
Класныя кіраўнікі |
|
|
Узаемадзеянне з рознымі сацыяльнымі інстытутамі па аказанні дапамогі навучэнцам |
Пры неабходнасці |
|
|
|
Арганізацыйна-метадычная работа |
Удзел у пасяджэннях, мерапрыемствах, запланаваных у школе |
На працягу месяца |
Класныя кіраўнікі |
|
Вывучэнне заканадаўчых, нарматыўна-прававых дакументаў Рэспублікі Беларусь у вобласці адукацыі, выхавання, аховы праў і інтарэсаў дзяцей |
На працягу месяца |
|
|
|
Напісанне характарыстык навучэнцаў, сем’яў (па запыту) |
На працягу месяца |
Класныя кіраўнікі |
|
|
Афармленне цякучай дакументацыі |
На працягу месяца |
|
|
|
Самаадукацыя |
Удзел у рабоце МА педагогаў сацыяльных |
Па плане |
|
|
Удзел ў рабоце школьнага МА класных кіраўнікоў |
Па плане |
|
|
|
Вывучэнне навінак літаратуры па профілю дзейнасці “Сацыяльна-педагагічная работа”, “Здаровы лад жыцця”, інтэрнет-рэсурсаў |
На працягу месяца |
|
|
КАСТРЫЧНІК |
||||
Накірунак дзейнасці |
Змест дзейнасці |
Тэрміны |
Сацыяльныя партнёры |
Заўвагі |
Прафілактыка і асвета |
Для навучэнцаў: Месячнік па прафілактыцы суіцыдальных паводзін (па асобным плане) |
Да 10 |
|
|
Пасяджанне савета прафілактыкі безнагляднасці і правапарушэнняў непаўналетніх |
21 |
Члены савета, класныя кіраўнікі |
|
|
Прафілактычная гутарка “Адказнасць непаўналетніх за адміністратыўныя правапарушэнні і злачынствы” |
09 |
|
|
|
Флэшмоб “Мы за здаровы лад жыцця”
|
23 |
|
|
|
Кантроль за наведваннем школы навучэнцамі |
Штодзённа |
Класныя кіраўнікі |
|
|
Індывідуальная работа з навучэнцамі, якія стаяць на розных відах уліку |
Па меры неабходнасці |
Класныя кіраўнікі |
|
|
Дыягнастачнае |
Аналітычная дзейнасць і кантроль Наведванне на даму навучэнцаў, якія знаходзяцца ў сацыяльна небяспечным становішчы |
На працягу месяца |
|
|
Карэкцыйна-развіваючае |
Для навучэнцаў: Аказанне сацыяльна-педагагічнай дапамогі навучэнцам, якія адчуваюць цяжкасці ў працэсе адаптацыі да школы |
На працягу месяца |
Класныя кіраўнікі |
|
Кансульціраванне |
Для навучэнцаў: -як жыць у добрых адносінах з бацькамі; - як выбраць прафесію |
На працягу месяца |
|
|
Для бацькоў: - бяспечныя ўмовы пражывання; - жорсткі зварот з дзецьмі. Наступствы. Адказнасць; |
02 16
|
Бацькі |
|
|
Для педагогаў: - кансультацыя для педагогаў 1, 5 класаў “Праблемы адаптацыйнага перыяду”; - прыкметы жорсткага звароту з дзецьмі, алгарытм дзеяння педагога пры выяўленні фактаў жорсткага звароту з непаўналетнімі |
На працягу месяца |
Педагогі |
|
|
Ахова праў і законных інтарэсаў непаўналетніх |
Ахова правоў і законных інтарэсаў навучэнцаў,якія аказаліся ў цяжкай жыццёвай сітуацыі (педсавет, савет прафілактыцы, КСН, суд, пракуратура і інш.) |
На працягу месяца |
Класныя кіраўнікі |
|
Наведванне сем’яў навучэнцаў на даму, абследаванне ўмоў жыцця і выхавання, аказанне своечасовай сацыяльна-педагагічнай дапамогі, з мэтай ранняй прафілактыцы сямейнай неблаганадзейнасці і сацыяльнага сіроцтва |
На працягу месяца |
Класныя кіраўнікі |
|
|
Індывідуальная работа з сем’ямі, непаўналетнія дзеці ў якіх знаходзяцца ў сацыяльна небяспечным становішчы, па ўстраненні прычын неблаганадзейнасці |
На працягу месяца |
Класныя кіраўнікі |
|
|
Узаемадзеянне з рознымі сацыяльнымі інстытутамі па аказанні дапамогі навучэнцам |
Пры неабходнасці |
|
|
|
Арганізацыйна-метадычная работа |
Удзел у пасяджэннях, мерапрыемствах, запланаваных у школе |
На працягу месяца |
|
|
Падбор матэрыялаў для бацькоўскіх сходаў, мерапрыемстваў, дыягностыкі |
|
|
||
Аказанне метадычнай дапамогі класным кіраўнікам па арганізацыі работы з непаўналетнімі |
|
|
||
Самаадукацыя |
Удзел у рабоце МА педагогаў сацыяльных |
Па плане
|
|
|
Удзел ў рабоце школьнага МА класных кіраўнікоў |
|
|
||
Вывучэнне навінак літаратуры па профілю дзейнасці “Сацыяльна-педагагічная работа”, “Здаровы лад жыцця”, інтэрнет-рэсурсаў |
На працягу месяца |
|
|
на ІI чвэрць 2022/2023 навучальнага года
ЛІСТАПАД |
||||
Накірунак дзейнасці |
Змест дзейнасці |
Тэрміны |
Сацыяльныя партнёры |
Заўвагі |
Прафілактыка і асвета |
Адкрыты мікрафон “Наступствы ранняга палавога жыцця” |
20 |
|
|
Занятак з элементамі трэнінгу “Бяспечныя і адказныя паводзіны” |
13 |
Педагог-арганізатар |
|
|
Пасяджэнне савета прафілактыкі безнагляднасці і правапарушэнняў непаўналетніх |
18 |
Члены савета, класныя кіраўнікі |
|
|
Тыдзень прававых ведаў (па асобным плане) |
22.11-27.11 |
Кл. кіраўнікі, педагог-арганізатар |
|
|
Кантроль за наведваннем школы навучэнцамі |
Штодзённа |
Класныя кіраўнікі |
|
|
Індывідуальная работа з навучэнцамі, якія стаяць на розных відах уліку |
Па меры неабходнасці |
Класныя кіраўнікі |
|
|
Для бацькоў: Круглы стол “Як выхаваць паспяховага чалавека” |
03 |
Бацькі |
|
|
Дыягнастачнае |
Для навучэнцаў: Наведванне на даму навучэнцаў, якія знаходзяцца на розных відах уліку |
На працягу месяца |
|
|
Карэкцыйна-развіваючае |
Для навучэнцаў: Аказанне сацыяльна-педагагічнай дапамогі навучэнцам, якія адчуваюць цяжкасці ў міжасабовых зносінах з аднагодкамі |
На працягу месяца |
Класныя кіраўнікі |
|
Кансульціраванне |
Для навучэнцаў: - гульнявая залежнасць; - сучасныя маладзёжныя субкультуры; - па запыту. |
На працягу месяца |
|
|
Для бацькоў: -палавое выхаванне ў сям’і; -псіхалагічныя праблемы дзяцей, чые бацькі злоўжываюць алкаголем; -па запыту. |
06 20 |
Бацькі |
|
|
Для педагогаў: - алгарытм дзеяння педагагічных работнікаў пры выяўленні прыкмет гвалту над дзіцем; - па запыту. |
На працягу месяца |
Педагогі |
|
|
Ахова праў і законных інтарэсаў непаўналетніх |
Ахова правоў і законных інтарэсаў навучэнцаў,якія аказаліся ў цяжкай жыццёвай сітуацыі (педсавет, савет прафілактыцы, КСН, суд, пракуратура і інш.) |
На працягу месяца |
Класныя кіраўнікі |
|
Наведванне сем’яў навучэнцаў на даму, абследаванне жыллёва-бытавых умоў і аказанне своечасовай сацыяльна-педагагічнай дапамогі, з мэтай ранняй прафілактыцы сямейнай неблаганадзейнасці і сацыяльнага сіроцтва |
На працягу месяца |
Класныя кіраўнікі |
|
|
Індывідуальная работа з сем’ямі, непаўналетнія дзеці ў якіх знаходзяцца ў сацыяльна небяспечным становішчы, па ўстраненні прычын неблаганадзейнасці |
На працягу месяца |
Класныя кіраўнікі |
|
|
Узаемадзеянне з рознымі сацыяльнымі інстытутамі па аказанні дапамогі навучэнцам |
Пры неабходнасці |
|
|
|
Арганізацыйна-метадычная работа |
Удзел у пасяджэннях, мерапрыемствах, запланаваных у школе |
На працягу месяца |
|
|
Падбор матэрыялаў для бацькоўскіх сходаў, мерапрыемстваў, дыягностыкі |
|
|
||
Аказанне метадычнай дапамогі класным кіраўнікам па арганізацыі работы з непаўналетнімі |
|
|
||
Самаадукацыя |
Удзел у рабоце МА педагогаў сацыяльных |
Па плане |
|
|
Удзел ў рабоце школьнага МА класных кіраўнікоў |
|
|
||
Вывучэнне навінак літаратуры па профілю дзейнасці “Сацыяльна-педагагічная работа”, “Здаровы лад жыцця”, інтэрнет-рэсурсаў |
На працягу месяца |
|
|
СНЕЖАНЬ |
||||
Накірунак дзейнасці |
Змест дзейнасці |
Тэрміны |
Сацыяльныя партнёры |
Заўвагі |
Прафілактыка і асвета |
Для навучэнцаў: Тэматычная дыскатэка “Моладзь супраць СНІДу” |
04 |
|
|
Круглы стол “Як не трапіць у залежнасць рэлігійнай дэструктыўнай секты” |
26 |
|
|
|
Пасяджэнне савета прафілактыкі безнагляднасці і правапарушэнняў непаўналетніх |
16 |
Члены савета, класныя кіраўнікі |
|
|
Гутарка “Бяспечныя паводзіны ў час канікул” |
24 |
|
|
|
Акцыя да Сусветнага дня барацьбы са СНІДам “Захавай сябе для жыцця” |
01.12-04.12 |
Кл. кіраўнікі, педагог-арганізатар |
|
|
Кантроль за наведваннем школы навучэнцамі |
Штодзённа |
Класныя кіраўнікі |
|
|
Індывідуальная работа з навучэнцамі, якія стаяць на розных відах уліку |
Па меры неабходнасці |
Класныя кіраўнікі |
|
|
Для бацькоў: Пасяджэнне ўніверсітэта бацькоўскіх ведаў “Камп’ютарная залежнасць у дзіцячым узросце” |
23 |
Бацькі |
|
|
Агульнашкольны бацькоўскі сход “Як павысіць вучэбную матывацыю падлеткаў” |
Трэці тыдзень |
Кіраўніцтва школы, бацькі |
|
|
Дыягнастачнае |
Для навучэнцаў: Анкетаванне навучэнцаў 5 класа (адаптацыя) |
Да 24 |
|
|
Карэкцыйна-развіваючае |
Для навучэнцаў: Аказанне сацыяльна-педагагічнай дапамогі навучэнцам, якія адчуваюць цяжкасці ў міжасабовых зносінах з дарослымі |
На працягу месяца |
Класныя кіраўнікі |
|
Кансульціраванне |
Для навучэнцаў: -па запыту. |
На працягу месяца |
|
|
Для бацькоў: - адказнасць бацькоў за астаўленне дзяцей у небяспецы; -арганізацыя вольнага часу дзяцей у час зімовых канікул; - па запыту. |
11 26 |
Бацькі |
|
|
Для педагогаў: - формы педагагічнай асветы бацькоў; - па запыту. |
На працягу месяца |
Педагогі |
|
|
Ахова праў і законных інтарэсаў непаўналетніх |
Ахова правоў і законных інтарэсаў навучэнцаў,якія аказаліся ў цяжкай жыццёвай сітуацыі (педсавет, савет прафілактыцы, КСН, суд, пракуратура і інш.) |
На працягу месяца |
Класныя кіраўнікі |
|
Наведванне сем’яў навучэнцаў на даму, абследаванне жыллёва-бытавых умоў і аказанне своечасовай сацыяльна-педагагічнай дапамогі, з мэтай ранняй прафілактыцы сямейнай неблаганадзейнасці і сацыяльнага сіроцтва |
На працягу месяца |
Класныя кіраўнікі |
|
|
Індывідуальная работа з сем’ямі, непаўналетнія дзеці ў якіх знаходзяцца ў сацыяльна небяспечным становішчы, па ўстраненні прычын неблаганадзейнасці |
На працягу месяца |
Класныя кіраўнікі |
|
|
Узаемадзеянне з рознымі сацыяльнымі інстытутамі па аказанні дапамогі навучэнцам |
Пры неабходнасці |
|
|
|
Арганізацыйна-метадычная работа |
Удзел у пасяджэннях, мерапрыемствах, запланаваных у школе |
На працягу месяца |
|
|
Падбор матэрыялаў для бацькоўскіх сходаў, мерапрыемстваў, дыягностыкі |
|
|
||
Аказанне метадычнай дапамогі класным кіраўнікам па арганізацыі работы з непаўналетнімі |
|
|
||
Самаадукацыя |
Удзел у рабоце МА педагогаў сацыяльных |
Па плане |
|
|
Удзел ў рабоце школьнага МА класных кіраўнікоў |
||||
Вывучэнне навінак літаратуры па профілю дзейнасці “Сацыяльна-педагагічная работа”, “Здаровы лад жыцця”, інтэрнет-рэсурсаў |
На працягу месяца |
|
|